Praeguseks on võimalike variantidena alles jäänud veel kaks sillatrassi. Üks neist läheb Virtsu–Kuivastu parvlaevaliinist põhja poolt ning teine läbi Viirelaiu parvlaevateest lõuna poolt. Mõlema trassi mõlemasse otsa on ärimehed viimase aasta jooksul maad ostnud ning näiteks Virtsu kavatseb kaks ettevõtet rajada kaks uut elamupiirkonda, kirjutab Eesti Päevaleht.

Virtsu sadamast natukene lõuna poole, otse tuuleenergiapargi kõrvale ja sinna, kust tulevikus võiks saada alguse sild, ostsid kahe peale ligi kolmehektarise kinnistu Tammi Teenuste OÜ ning Mave Kinnisvara.

Kui riik otsustab siiski rajada silla just lõunapoolsemale trassile, siis peab ta hakkama läbi rääkima ka Raigo Sentifolie ja tema OÜ HansaSendiga.