“Võtsin selle töö ette, et viia end ka praktiliselt kurssi teenindussaali igapäevatööga ning linnakodanike otsese teenindamisega. Arvan, et iga linnajuht peaks tegelema sarnaste ettevõtmistega,” lausus Savisaar Tallinna pressiteenistuse teatel.

“Kindlasti annab otsene suhtlemine ning nii-öelda eesliinil olek juhtidele võimaluse vaadata probleemide lahendamist nende inimeste vaatenurgast, kes seisavad teisel pool letti. Samuti olla paremini kursis linnavalitsuse ametnike tegemistega,” ütles linnapea.

Enamus aega võttis üks ettevõtlik kodanik, kes soovis saada projekteerimistingimusi Tiskre lahe kaitsetammi ehitamiseks. Linnapea täpsustas asjaolusid linnaplaneerimise ametiga, keskkonnaametiga ning Haabersti linnaosa valitsusega.

“Muidugi oli tüüpilist ametite vahel vastutuse üksteise peale veeretamist. Mulle püüti selgitada, et vastuse saabki anda alles kahe aasta pärast, kui selle piirkonna üldplaneering on tehtud. Infosaali oli aga ilmunud algatusvõimeline eraettevõtja, kes oli valmis probleemi lahendamisele käed külge panema. Linnavalitsuse kohuseks oli tema tegevust soodustada, mitte aga talle tõkkeid ette veeretada,” ütles linnapea.

Savisaar avaldas lootust, et ärimees saab projekteerimistingimused lähemas tulevikus kätte ja võib oma tööd jätkata.

Seekord istus linnapea infosaali peaadministraatori laua taga ja tutvus selle tööga. Edaspidi kavatseb linnapea tutvust teha ka teiste teenindussaali boksidega, nt maa-ameti, linnaplaneerimise ameti, ettevõtlusameti ja korteriühistute infolaua tööga.

Keskmiselt külastab linnavalitsuse teenindusbürood nädalas ca 1500 inimest, neist umbes 30% pöörduvad linnaplaneerimisameti spetsialistide juurde. Käesoleval kevadel laienenud parkimisala tõttu käib palju inimesi taotlemas parkimise sooduslube ning aktiviseerunud on ka linlaseks registreerumine.