Mullu kevadsuvel tehtud riigihanke võitis reklaamimaailmas võrdlemisi vähe tuntud firma Palmer Finants, mille omanik oli Raul Andersson. Palmer Finantsi ülesandeks jäi Tallinna vähekindlustatud elanikele suunatud reklaamikampaania korraldamine, kirjutab Eesti Päevaleht.

Ettevõtte võit pani juba hanke tulemuste väljakuulutamise ajal nii mõnegi reklaamieksperdi kulme kergitama, sest Palmer Finants ei kuulu reklaamiagentuuride liitugi. Agentuuri Zavod BBDO juht Marek Reinaas pidas seda omapäraseks, sest üldiselt eelistatakse riigihangete puhul ikkagi liitu kuuluvaid ettevõtteid, sest see annab kindlustunde, et ostetav teenus on kvaliteetne.

Jaanuari alguses avalikustatud lisalepingust selgus lõpuks ka allhankija nimi — see on samuti üsna vähe tuntud OÜ Midfield, mille omanik ei ole reklaamimaailmas siiski sugugi tundmatu. Nimelt sai õiguse abipaketti brošüüride, voldikute ja reklaamidega tutvustada firma, mis kuulub ainuisikuliselt Paavo Pettaile, mehele, kes on juba aastaid olnud Keskerakonna reklaamikampaaniate taga. Tema kõige tuntum töövõit oli K-kohukese kampaania.