Kuigi Coca-Cola korgimäng on mõeldud õnneloosina, käib foorumites, kuulutuslehtedes ja televisioonis vilgas ostu-müügitehing, kus pakutakse erinevaid korke hindadega 50-3000 kroonini, et saada üht tuhandest väljajagatavast mägijalgrattast, kirjutab Postimees.

Coca-Cola HBC Eesti kampaaniasekretäri Katrin Sihti sõnul helistatakse talle tihti ja küsitakse, kas müügikorke tasub osta. “Ma olen alati soovitanud neid mitte osta, sest kunagi ei või kindel olla, et tegu pole võltsinguga,” ütles ta. Siht lisas ka, et eelmisel aastal Sprite’i uue pudeli kampaania ajal tuvastasid nad mitu järeletehtud korki.

Coca-Cola suvekampaania seisneb selles, et mustade korkidega koka, fanta ja sprite’i jookide korgi alt võib leida viie erineva jalgrattaosa kujutise. Kõik kujutised — lenkstang, sadul, raam, rattad, pedaalid — on nummerdatud tähtedega A-st E-ni. Kõige nõutumaks kaubaks on muutunud C-kork, mille all peitub jalgratta raami kujutis.

C-korki nõutakse ja müüakse nii kuulutustelehes Soov, erinevate netiportaalide foorumites kui ka telekanalite sms-kuulutustes. Oksjoniportaalist osta.ee kaovad müüki pandud korgid võluväel. Tüüpiline kuulutus näeb välja järgmine: “Müün Coca-Cola C-korki, hind kokkuleppel.”

Ühes televisiooni sms-saates soostuti korgi eest maksma ka 3000 krooni, mille eest saaks üle kolmesaja pudeli Coca-Cola karastusjooke.

Praeguseks on Coca-Cola esindusest võidetud üle kolmesaja mägijalgratta. Kampaania kestab 31. juulini.