"Story'd - vabandust, et ei leia sellest terminist veel head eestikeelset versiooni, mis oleks üheselt arusaadav - pakuvad alternatiivset "väravat" Delfi avalehe kaudu meie toimetajate valitud teemadega kursis olemiseks ja sealt edasi artiklitesse liikumiseks. Seda formaadis, mis atraktiivne ja lihtsasti tarbitav. Ja viisil, mis kindlasti paljude külastajate jaoks saanud harjumuspäraseks näiteks Facebookis või Instagramis," kommenteeris Delfi tootejuht Karin Sarv.

Delfi mobiiliversiooni avalehe päise alt uuele pildiribale vajutades leiavad kasutajad eri teemadel või valdkondadest kokku pandud story'd. Iga "lugu" koosneb ühest või mitmest 7-10 sekundi pikkusest animatsioonist, kus loo edastamiseks kasutatud fotosid, videolõike ja tekste. Kokku pannud ja valinud on need Delfi sotsiaalmeedia toimetajad.

Sarnaselt Instagramist või Facebookist tuttavale loogikale saab ekraanil paremale või vasakule libistades liikuda erinevate story'de vahel, servadele tonksates siirduda ühe story sees eelmisele või järgmisele "lehele". Ekraani allosast omakorda on võimalik liikuda edasi Delfi artiklisse, mis vastavat teemat lähemalt kajastab.

Karin Sarve sõnul on lahendus osa erinevatest uuendustest, millega Delfi püüab portaalis regulaarselt eksperimenteerida, et hea vastuvõtu korral neid ka püsivalt kasutusse võtta. "Jälgime pidevalt meie külastajate tagasisidet ja seda, kas ja kuidas uued vidinad ja arendused praktikas kasutust leiavad," ütles ta.

Hea lugeja! Millised on Sinu muljed ja esmased kogemused uue "värava" kohta Delfi avalehel? Avalda arvamust kommentaariumis!