Ketodieet aga lubab süüa kõike ilma kaloreid arvestamata ja põletada rasva jõusaalis higistamata, tagades salenemise ajal ka kõrge energiataseme.

Mida teha, kui liigse kehakaalu ja rasvumise tõttu ei näe te hea välja ega tunne end hästi?

Juhtivate tervise- ja heaoluekspertide uuringute kohaselt on just ketodieet kehakuju ja kaalu parandamise parim lahendus.

Ei mingit näljutamist, näljatunnet ega rasva kogunemist …

See kõik on võimalik! Ketodieet võimaldab teil nautida lemmiksööke ja kaalu kaotada ning tunda end energiliselt.

Üks peamistest põhjustest, miks enamik inimesi ketodieediga kaalust alla ei võta, on see, et nad eemaldavad toitumisest liiga kiiresti süsivesikud ja suhkrud, mis aga viib keha šokiseisundisse.

Kui soovite sujuvat ja tervislikku üleminekut ketodieedile, et kiiresti ja lihtsalt kaalust alla võtta (ning saavutatu pikemas perspektiivis ka alles hoida), lugege edasi, millised on peamised välditavad vead.

1. viga: protsessiga kiirustamine

Internetis ja meedias on palju teavet selle kohta, et seda õigesti järgides on ketodieedi abil võimalik mõnikümmend liigset kilo (või isegi rohkem) n-ö ära põletada. Kõnealuse toitumisstrateegiaga on üle maailma sajad tuhanded naised ja mehed edukalt kaalu kaotanud. On tõestatud, et ketodieet töötab ja tulemused kõnelevad enda eest. Inimesed muutuvad täielikult, jättes igaveseks hüvasti lotendavate käte, ümarate reite ja paksu kõhuga.

Kuid enne ketodieediga kaalu langetama hakkamist pidage meeles, et ilma professionaalse toitumisspetsialisti põhjalike teadmiste ja järelevalveta võib teie katse ketodieediga kaalust alla võtta välja kukkuda hullem, kui oskaksite ette kujutada. Juhtivate terviseekspertide hinnangul on ketodieet selline dieet, mis tugineb professionaalsetele teadmistele. Ilma kavata ketodieediga alustamine on lühiajaline lahendus, mis tõenäoliselt mingeid tulemusi kaasa ei too.

Vaadake, mis võib juhtuda, kui alustate ketodieeti ilma teile kohandatud kavata.

  • Tarbite suhkrut ja maiustusi edasi, sest teil puuduvad teadmised tervislike magustoitude valmistamiseks ning tunnete regulaarselt energiapuudust, mida leevendate ebatervislike maiustustega.
  • Sööte söögikordade vahel suupisteid ja snäkke edasi, sest teie toitumiskava ei taga kõiki vajalikke toitaineid ja teil on pidevalt kõht tühi.
  • Kehakaal ei lange, otse vastupidi − see võib tõusta.

Selle asemel soovitavad juhtivad toitumisspetsialistid kinni pidada professionaalsest ja isikupärastatud kavast, mis on koostatud teie kehatüüpi, vanust, toitumist ja tervisliku seisundi eripärasid arvesse võttes.

Selleks et oma tervist mitte kahjustada, otsige spetsialistide abi ja soovitusi, kuidas ketodieeti õigesti järgida. Valige raha ja aega kokku hoidev meetod, mis teie tervist ei ohusta!

2. viga: B-vitamiini puudus


Kas on tuttav tunne, et süsivesikute vähendamise ajal valdab väsimus? Selle põhjuseks võib olla B-vitamiini puudus.

B-rühma vitamiine leidub peamiselt tervetes terades. Nende puudus võib põhjustada väsimust, vähendada energiataset ja aeglustada kehakaalu langetamist.

Kui teie kava on aga hästi läbi mõeldud, tarbite ketodieedi jaoks sobilikest toiduainetest palju B- ja muid vitamiine. Peate vaid õigesti sööma, et kõiki toitaineid ja vitamiine saaks vajalikes kogustes.

Liha, munad ja piimatooted on mõned ketodieedi pakutavatest võimalustest. Täisväärtusliku eine saamiseks kombineerige neid seemnete, pähklite või näiteks spinati ja spargelkapsaga.

Ketodieedis on soovitatav süsivesikute kogus umbes 5% meie kalorite koguhulgast. Ketodieeti alustades kipub süsivesikute selline vähendamine olema keeruline ja see on normaalne. Kui soovite saavutada ketoosiseisundi ja seda säilitada, on see siiski oluline. See on ainus viis, kuidas hakata 15 kilogrammi või rohkem põletama.

Pärast esimest kahte nädalat muutub protsess lihtsamaks, sest teie keha hakkab sellega ära harjuma! Seepärast tasub kindlasti vastu pidada.

Kuidas saavutada ketodieedi abil oma eesmärgid?

Kaaluge toitainete koguste jälgimise võimalust äpiga Certified Keto Diet.

3. viga: liiga palju proteiini!


Valk on asendamatu toitainete allikas, kuid liiga suure hulga valgu tarbimine võib põhjustada terviseprobleeme ja kaalu langetamise viivitusi. Ketodieedi puhul peab süsivesikute asemel tarbima rasvu ja vaid veidi tuleb suurendada proteiini kogust.

Selle asemel, et kasutada ketodieeti ettekäändena süüa nii palju peekonit ja praadi, kui soovite, pidage meeles, et teie peamine eesmärk on tarbida selliseid tervislikke rasvu nagu pähklid, või, oliiviõli ja avokaado. Seega pidage meeles, et igal ketosöögikorral peaks tervislike rasvade kogus olema tasakaalustatud ja paralleelselt tuleb kontrollida ka valgutarbimist.

4. viga: liiga vähe kiudaineid


Puuviljad ja täisteratooted sisaldavad palju kiudaineid, kuid ketodieedis ei tohiks neid palju olla. Seetõttu peate olema eriti ettevaatlik, et päeva jooksul täpselt vajalik kogus kiudaineid kätte saada.

Teisisõnu on kiudained ketoprotsessis väga olulised, mis tähendab, et kui te ei tarbi neid piisavas koguses, võite tunda näljatunnet, või otse vastupidi, süüa liiga palju ja raske tööga saavutatu ära rikkuda.

5. viga: hormoon leptiini tasakaal


Leptiin on rasunäärmeid kontrolliv võimas hormoon. See annab teie ajule märku, kui olete kõhu täis saanud ja süüa pole enam vaja. Kui teie keha toodab leptiini normaalses koguses, on isu kontrolli all ja vajalikus koguses rahuldatud.

Olukordades, kus teie keha toodab liiga palju leptiini, ei ole teie aju enam nii tundlik ja reageerib leptiini stoppsignaalidele palju aeglasemalt, sest neid saadetakse pidevalt. Seega tekib täiskõhutunne palju hiljem. See tähendab, et sööte sageli liiga palju ja sellega kaasneb muidugi kaalutõus.

Ketodieedi üks paljudest eelistest on see, et see aitab leptiiniresistentsust vältida.

6. viga: internetist võib igasuguseid asju leida …


Internetist võib leida palju ketodieedi koopiaid, ümber tehtud ja välja mõeldud retsepte, mille tagajärgede eest keegi ei vastuta. Sellise teabehulga korral on lihtne segadusse sattuda ja tekib mulje, et ketodieeti saab järgida ka internetist leitud retseptide järgi. See võib aga teie tervise puhul ohtlikuks veaks osutuda, sest ketodieedi saavutused ei piirne ainult süsivesikute vähendatud kogusega! Ketodieediga kehakaalu langetamisel on mitmeid eeldusi, mida tuleb kõige täpsemini täita spetsialistide koostatud kava otseselt järgides. Veebist leitavad ketodieedi retseptid on iseenesest justkui tervislikud, kuid neid kombineerides võib tekkida toiteväärtuste ebaproportsionaalsus, mis takistab kaalu langetamist.

Ärge alustage ketodieeti ilma spetsialistide abi ja teadmisteta, seda eriti siis, kui te ei tea vastuseid järgmistele küsimustele.

  • Kui palju kaloreid peaksin tarbima, et kaotada rasva, mitte lihaseid?
  • Kui palju oleks tervislik ühes nädalas kaalust alla võtta?
  • Millised tervislikest toiduainetest on tegelikult kaloripommid?
  • Millised toidud ei sisalda suhkrut, kuid on siiski maitsvad?
  • Kuidas tarbida piisavalt kiudaineid ilma süsivesikute piirangut ületamata?
  • Kuidas tarbida piisavalt palju mineraalaineid ja vitamiine, et hästi magada ja saada rohkem energiat, samal ajal ka kaalu langetades?
  • Kuidas saada nendele küsimustele vastused ja kuidas ketodieedi abil kiiresti kaalust alla võtta?

Kehakaalu ja riiete suuruse kiire vähendamise lahendus

Lihtsaim lahendus on isikupärastatud ketodieedikava, mille on koostanud spetsialistid teie vanust, füüsilist vormi, toitumisharjumusi ja terviseseisundit arvesse võttes. Saate selle oma arvutisse või telefoni 3 minuti jooksul.

Suure tõenäosusega kaotate just sellise kavaga targalt ja kiirelt 10 kilo või isegi rohkem!

Siin on inimesed, kes proovisid isikupärastatud ketodieedikava vähemalt 20 päeva ja tulemused olid lausa šokeerivad …

Alustage kohe!