Forbes avaldas uudise reisirubriigis. Tiitli pälvimine mainitakse ära, ent miks just Tallinn seda väärt oli, ei leia seal analüüsimist. Artikkel on turismikeskne ning toob välja, et rohepealinnaks saamine võib soodustada reisimise hoogustumist ja tuua linna rohkem keskkonnateadlikke inimesi.

Rohelise mõtteviisiga inimestele soovitatakse ka säästlikumat reisimisviisi Londonist ehk sellist, mis väldib lendamist või autoga sõitmist. Üks variant on sõita rongiga Londonist läbi La Manche'i väina tunneli Hamburgi, sealt edasi Taani kaudu Stockholmi, misjärel tuleks leida tee Läänemerd ületavale laevale.

Alternatiiviks on jõuda rongiga Rostockisse, minna seal Helsingisse suunduvale laevale, kust saab omakorda reisiparvlaevaga Tallinnasse. Saab kasutada ka kombinatsiooni rongi ja bussiga reisimisest läbi Brüsseli, Berliini, Varssavi, Vilniuse ja Riia. "Tegemist on suure seiklusega, kus tee peal on küllaga näha," väidetakse Forbesi loos.

Euronews: kiitus palju kordi väsimatult kandideerimise eest

Euroopa uudistele keskenduva telekanali loos tuuakse välja Tallinna suur soov tiitlit pälvida, mis avalduvat paljukordses võistlustulle astumises vaatamata senisele edutusele. Teise võidule kaasa aidanud näitajana tuuakse välja, et Eestis ei valitse enam Nõukogude režiim, mistõttu polevat pealinna jätkusuutlikul arengul enam takistusi. "Tallinn on tulnud pika tee," kirjutatakse artiklis viitega vähenenud suurtööstusele.

Nagu ka Forbesis, toob ka Euronews välja UNESCO maailmapärandi nimistusse kuuluva vanalinna. Juhitakse ka tähelepanu tõigale, et 19,5 protsenti linna pindalast kuulub kaitstud rohealadele. Linnal on ka pikaajaline "Tallinn 2030" strateegia ühes eraldi arengukavadega haljastuse, vihmavee juhtimise ja energiasäästlikkuse jaoks.

Euronewsi sõnul oli osa Tallinna rohepealinnaks nimetamise argumentidest ka tasuta ühistransport. Väljaanne toob välja tsitaadi linnapea Mihhail Kõlvarti tänukõnest: "Meie jaoks tähendab roheline pealinn seda, et Tallinn on ligitõmbav, mugav ja puhas – tuleviku linn."