Seekordses saates "E-lu diil" on külas Ballzy ostujuht Kaspar Rätsep. Tema on mees, kes hoolitsebki selle eest, et Ballzy riiulitel (ka e-riiulitel) oleks kõige trendikamad, kõige eksklusiivsemad ja kõige lahedamad ketsid. Kaspar on ka ise heas mõttes ketsihull – mehel on kodus umbes 300 paari jalatseid!

Kuigi ettevõttel on ka väga silmapaistvad esinduskauplused, keskendutakse peamiselt e-poele – suurem osa kliente ostab ketsid ikkagi klikates. Kuidas kasvatada tugev brändinimi, milliseid suunamudijaid kaasata, kuidas püsikliente hoida, milliseid tooteid valida? Põhjaliku arutluse alla võetakse mitmed teemad.

Kaspar selgitab saates ka lähemalt, millised on Ballzy tulevikuplaanid. Muuhulgas saab kuulda uuest äpist ja täiesti ainulaadsest tehisintellektil põhinevast tehnoloogiast, mis lubab jalatseid kodust lahkumata jalga proovida. Jah, PÄRISELT jalga proovida. Telefoniga. Mida!?

Kuula lähemalt saatest!