“Meedialiit panustab koroonakriisi lõpetamisse tasuta meediapindadega, et kutsuda Eesti elanikke üles end võimalikult kiiresti vaktsineerima. See on ainus võimalus elada kolmas laine võimalikult väikese nakatumise ja minimaalsete piirangutega üle,“ ütles Eesti Meediaettevõtete Liidu juhataja *Merle Viirmaa-Treifeldt.

“Selleks, et lapsed saaks sügisel kooli minna ja majandus loomulikult toimida, tuleb end vaktsineerida ja just seda teadlikkust soovime me tõsta.”

Kampaania raames ilmuvad vaktsineerima kutsuvad reklaamid nii veebis, paberlehtedes, telekanalites kui ka raadiotes.

Kampaanias osalevad järgmised Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmed: TV3 Grupi kanalid, Äripäeva kanalid, Postimees Grupi kanalid, Ekspress Meedia väljaanded, Õhtuleht Kirjastuse väljaanded, Raplamaa Sõnumid, Saarte Hääl, Põhjarannik ja Severnoje Poberežje, portaal Accelerista, Vooremaa, MK-Estonia, Tribuna portaal, Sõnumitooja, Lääne Elu, Võrumaa Teataja, Harju Elu ja Vestnik Tartu ning Ringhäälingute Liidu kanalid.

Reklaamid ilmuvad nii eesti kui ka vene keeles ajavahemikus 14.-17. juuli. Reklaamikampaania toimub koostöös Sotsiaalministeeriumiga, mis viib juulis ja augustis läbi vaktsineerimise teavituskampaaniat „Pane õlg alla!“.