Esimesed PAI kaardid antakse üle esmaspäeval, 31. mail, mil ühtlasi avalikustatakse kaardi maksumus, selle kujundus ja kasutamise võimalused.

PAI algatus tuli avalikkuse ette 7. aprillil, kui üle saja eraisiku ja ettevõtte teatasid üleriigilisest kampaania algusest. Kampaania eesmärgiks oli koguda vahendeid Eesti õdede ja hooldustöötajate toetuseks, mida nad saaksid kasutada tarbimiseks siseturismi-, meelelahutus- ja kultuurisektoris.

PAI algatuse suurimad annetajad on seni olnud Tarmo Silla ja Allar Niinepuu asutatud Eesti finantstehnoloogiaettevõte IuteCredit ning eraisik Olav Miil, kes loovutasid toetuseks 50 tuhat eurot.

Meditsiinikeskuse Confido omanikud Tarmo Laanetu ja Kadi Lambot lisasid kampaania toeks koos kõigi Confido töötajatega 30 tuhat eurot. Teised suuremad annetajad on olnud lisaks Skype asutaja Ahti Heinla ja suurettevõtja Kristjan Rahu, LHV Pank ja ettevõtjate Anti Kalle ning Are Altrajaga seotud äriühingud Fifaa, Jalajälg ja Sportland. Kokku on PAI kampaaniat toetanud 169 ettevõtet ja 3247 eraisikut.

PAI kaartide jagamine algab juunis ning neid saab kasutada siseturismi-, meelelahutus- ja kultuurisektoris kuni aasta lõpuni.