Maasturis sureb inimene kokkupõrkes 11 protsendi võrra suurema tõenäosusega kui tavalise auto salongis. Uuringud on ka näidanud, et maastur uinutab juhid oma võltsturvatundega ja ajendab neid võtma tavalisest suuremaid riske.

Oma kõrguse tõttu on maasturiga õnnetusse sattudes kaks korda suurem võimalus üle katuse rulluda, ka on kaks korda suurem tõenäosus jalakäijaid tappa: maastur tekitab ülekeha- ja peavigastusi, millest on palju väiksem võimalus eluga pääseda kui madalamate autode tekitatud alajäsemete vigastustest.

Algselt veoauto järgi loodud maasturid on sageli vabastatud sõiduautodele kohaldatavatest ohutusstandarditest, sh kapotikõrgusest. Euroopas tegeletakse aga juba sellega, et taolised vananenud ja põhjendamatud erandid kaotada.