Rike puudutab kõiki Tele2 välismaal viibivaid kliente. "Täpset numbrit pole võimalik öelda, kuna klientide telefonid ei ole võrku ühendatud. Varasematele andmetele tuginedes võib selleks numbriks prognoosida 30-40 tuhat klienti. Probleem ei puuduta Eestis viibivaid Tele2 kliente," postitas Tele 2 täna.

"Rändlusteenus kohati ei tööta. Kui olete välismaal ja ei saa võrguga ühendust, siis teadke, et probleem ei ole teie SIM-kaardis ega telefonis, vaid võrgus,". kirjutatakse teates.

Võrguprobleemi allikaks on Tele2 partner, kelle teenuste kaudu me tagame välismaa operaatorite võrkudega ühendumise. Partneriks on Šveitsi ettevõte Comfone, kes on üks maailma suurimaid – ja kuni antud hetkeni usaldusväärsemaid – tegijaid oma valdkonnas. Probleem esineb nende süsteemides, mis tagavad meie klientidele välismaal teiste operaatorite võrkudega ühendumise.

Tele2 ei oska hetkel öelda, millal probleem ära lahendatakse.

"Kompensatsiooniplaan on hetkel koostamisel ning selle puhul võtame kindlasti arvesse probleemi kestust. Võtame iga kliendiga pärast rikke kõrvaldamist ühendust ning taotlusi kliendid ise saatma ei pea," kinnitas Tele2.

Tele2 pahur klient kirjutas Delfile, et mobiilifirma on jätnud oma kliendid teadmatusse ning pole vahendanud mittemingisugust infot, millal levi võib tagasi tulla. "Kompensatsiooni pakuti ainult 5 eurot järgmiselt arvelt maha, kahjuks ei korva see minu teadmatust ja rahalist kahju, kuna töö sõltub telefonist ja andmesidest," vahendas klient.

Sama probleem on ka teiste riikide Tele2 teenuse kasutajatel - näiteks Rootsis, kus välismaale läinud inimesed ei saa teenust kasutada.

Laupäeva õhtupoolikul andis Tele2 teada, et teenus on taastatud.
Vabandame oma klientide ees eile alguse saanud rändlusteenuse probleemi pärast, mis on nüüdseks lahendatud.

Eilse ja tänase jooksul on Tele2 välismaal viibivad kliendid kogenud probleeme helistamisel, sõnumite saatmisel ja andmeside kasutamisel.

Praeguseks teadaolevalt esines rändlusteenusega seotud tõrkeid üle maailma ning tegu oli roamingupartneri Comfone tehnilise rikkega, mis sai alguse nende tehnilisest uuendusest. Probleem puudutas Tele2 Gruppi ja ka mitmeid teisi välisoperaatoreid.

Võtame kõigi klientidega, kes kannatada said, personaalselt ühendust.

Vabandame veel kord kõigi oma klientide ees, kes ei saanud rändlusteenuse rikke tõttu teenuseid kasutada.