AVALDA ARVAMUST | Mis on olnud Eestis läbi aegade kõige kummalisemad sotsiaalreklaamid?
Viimastel päevadel on Eesti meedias puhkenud kerge poleemika maanteeameti kampaania ümber, mis tuletab inimestele meelde, et talvel on tee libe. Kampaania peale kulutati 86 000 eurot maksumaksja raha.
Paljudes liiklejates tekitab see hämmingut: kas tõesti on meie teed nii heas seisukorras, et enesestmõistetavana tunduvate asjade meeldetuletamiseks jagub niisuguseid summasid? Lisaks on pälvinud omajagu kriitikat maanteeameti palve libedatest teeoludest sotsiaalmeedias teada anda – kardetakse, et see paneb juhid roolis telefoni näppima.
Hea lugeja, millised vastuolulised sotsiaalreklaamikampaaniad sulle aegade jooksul silma on jäänud? Millised tunduvad täiesti ebavajalikud või tobedad? Millistel võis aga soovitule suisa vastupidine tulemus olla? Võta sõna kommentaariumis või aadressil rahvahaal@delfi.ee !