2017. aasta alguses oli vaja Rakveres raha arvele panna ja meie külas on ainult üks raha sissemakse aparaat. Astun siis masina juurde, see katki, ei tööta. Kuna masin on vastavas pangakontoris, astusin kohe telleri juurde jutuga, et mul vaja raha arvele panna, aga teil on masin katki.

Tädi vastas mulle selle peale rõõmsalt teiselt poolt lauda: "Meil on sularahavaba kontor!" Küsimusele, kuidas ma siis raha arvele saan, vastati, et hooldusfirmat on aparaadi rikkest teavitatud ja kõik. Olin püha viha täis aga mis mul muud üle jäi, astusin minema.

Järgmine päev uuesti masina juurde jõudes oli see ikka katki ja nii ka kolmandal päeval. Neljandal päeval ei saanud asja enam edasi lükata ja sõitsin Tallinnasse, kus sain raha arvele panna. Pankade teenustasud tõusevad hoogsalt, teenused kaovad ja kui tahad oma rahaga midagi teha, siis pead veel aru ka andma hakkama. Kui jaburaks saab veel asi minna?

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid