Konkursil osaleda soovinud agentuurid koostasid oma nägemuse kingituste tegemise kampaaniast ilma ettevõtte brändinguta ning lisasid materjalide identifitseerimiseks ainult märgusõna. Vaadeldi sihtrühma meediatarbimist, kogu kampaaniale pakutud tervikstrateegiat ning erilahenduste ideid.

"Meediaagentuuridele suunatud hankega lootsime eelkõige leida head kaasamõtlevat partnerit, kes hingab meiega samas rütmis ning suudab pakkuda julgeid ja eesmärgipäraseid lahendusi," selgitas EV100 turundus- ja kommunikatsioonijuht Anneli Ohvril. Ta lisas: "Anonüümsete pakkumistega hanke soovisime teha eelkõige seetõttu, et žürii liikmed ei hindaks kellegi esitlusoskuseid, saaksid keskenduda väljapakutud strateegiale ning neid ei segaks eelnevad positiivsed või negatiivsed kogemused pakkumuse esitajatega."

Hanke võitis meediaagentuur Inspired Universal McCann, mille juht Meelis Järvela leiab, et EV100 anonüümselt läbi viidud meediaagentuuride hange on märgilise tähendusega.

"Meie jaoks tähendab sellisel konkursil võitmine tunnustust me tööfilosoofiale, mille puhul seame alati esimeseks kliendi turunduseesmärkide saavutamise," lisas Järvela.

Kampaania hõlmab tele- raadio-, print- ja välimeediat, mitmesuguseid digi- ja erilahendusi.

Eesti vabariigi 100. sünnipäeva tähistamine algas juba selle aasta aprillis üle-eestilise rahvamatkaga. Vabariigi juubeli tähistamine kestab kuni 2020. aasta märtsini. Oma panuse tegemiseks ja infoks ürituste kohta tuleks külastada veebilehte: www.ev100.ee/et/kingitused.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid