"Lasnamäe tramm tähendaks aga seda, et bussid peaksid tooma asumitest rahva trammitee äärde kokku ja inimesed siis peaksid ümber istuma, et kesklinna sõita," rääkis Aas Õhtulehele.

Ta lisas, et kui Gonsiori kitsaskoht saab lahendatud, siis on busside sõidukiirus peaaegu sama, mis trammil.

Aasa meelest on pigem Haabersti esimene suund, mis vajaks uut trammiliini.

Kohalike omavalitsuste valimisel Lasnamäel Reformierakonna esinumbrina kandideeriv Keit Pentus-Rosimannus kommenteeris Delfile, et Aasa suhtumine uute trammiliinide rajamises osas on tagurlik. "Pahas mõttes just legendaarse minevikubürokraadi hoiak - ideede ja suure pildi nappimine. Peaasi, et ei häirita töö ajal ja et midagi uutmoodi tegema ei peaks hakkama," sõnas ta.

Tallinn võiks Pentus-Rosimannuse hinnagul olla innovatsioonis ja julgetes lahenduses eeskujuks ning terve linna trammiliinid vajaksid muutmist. Tema meelest oleks Lasnamäele kindlasti vaja kaasaegset, mugavat ja kiiret transpordiühendust, mis oleks üks loogiline osa kogu Tallinna trammivõrgust.

"Tegelikult võiks just Lasnamäe olla innovatiivse linnatranspordi julgeks arendamiseks ideaalne koht - alates kvartalisisestest iseliikuvatest väiksematest bussidest, kuni vaiksete, linnaõhku puhtana hoidvate taastuvelektri bussideni välja praeguste suvel aurusauna meenutavate busside asemel," arvas Pentus-Rosimannus.