Sellised ohtlikud lollused võiks tegemata jätta. Taolised kujud pälvivad neid esmakordselt nägevate liiklejate tugevdatud tähelepanu. Enamus liiklejaid sõidab aga sama marsruuti iga päev. Juba kuu aja pärast nad ei pööra neile (muide, nähtavust häirivatele) kujudele enam mingit tähelepanu ning kui nende kolme vahele ilmub äkki spurtiv neljas, siis enne "matsu" teda isegi mitte ei märgata.

Sarnane teema on ka ohutussaartega - nende ette ja taha pannakse triibulised postid ja märgid, samas jalakäija jääb nende märkide taha varju ja juht ei saagi näha, kas seal on kedagi või ei ole.

Eriti hull on pimedas - ülekäiguraja valgustus on kitsas riba, märgi taha jääb vari ka ja jalakäija on selles varjus täielikult nähtamatu. Sisuliselt on tegu lõksuga. Mõni hakkab nüüd muidugi seletama, et "autojuht peab kasvõi peatuma, et veenduda ohutuses", aga minu arvates on totter ehitada liiklus üles oleksitele.

Lähtuda tuleb reaalsest normaalsest liikluskäitumisest ja kasutada ära maksimaalselt ära mõistlikud lahendused, nt luua võimalused, et ohud oleks juhile endale näha juba kaugelt. Sellisel juhul pole mingeid pagana märke ju vajagi!