Ärge arvake, et kassasabad ainult müüjate puuduse tekitatud on. Kassasaba kuulub samuti müügistrateegia hulka nagu kauba paigutus, valgustus, muusika jne.

Nimelt just kassasabas on ostjal aega järgi mõelda, et kas ikka kõik sai korvi laotud, äkki võiks midagi veel osta ja kui tähele olete pannud, siis järjekordade piirkonda on üles pandud kõige mõttetum (vähevajalikum) kraam ja kõikvõimalik nänn vastavalt potentsiaalse ostja elueast tuleneva silmade kõrgusele.

Samas on "järjekordade planeerimine" peen arvestus (poe juhtkonna poolt), sest on välja uuritud, et kui järjekord on alla 5 min, siis ostja tuhiseb poest läbi ilma "nänni" ostmata ja isegi mõned plaanitud ostud ununesid.
Üle 15 min, järjekordade juures kiputakse juba meelispoodi vahetama.

Mida ma tahan öelda, on see, et isegi kui müüjate palgad taevasse tõsta ja igas kassas oleks müüa, siis oleks poeomanik sunnitud mõne muu strateegia välja mõtlema, kuidas ostjatel "aeg maha võtta". Eks ikka ostukoguste suurendamiseks ja muidugi ka mittevajaliku "kaasahaaramiseks".

Samas võib meid pahviks lüüa ooteaja kogusumma. Oletame, et peretoitja käib iga päev poes, seisab "sabas" 15 minutit ja elab 80 aastaseks (jätame toonuse tõstmiseks lapsepõlve sisse)- seega raiskab inimene järjekorras nädalas 1,75 tundi, kuus 7,5 tundi, aastas 3,75 ööpäeva ja elus 300 ööpäeva. Mõtlemapanev, kui inimene raiskab oma elus ühe aasta jutti kassajärjekorras seistes.