Sai ostetud uus telefon Elisa esindusest ja lisaks pakuti ka Elisa nutikindlustust. Mõtlesin, et miks mitte, kuna ei tea iialgi, millal seda võib vaja minna. Läks hästi, et võtsin, kuna umbes pooleteise nädala pärast kasutamist kukkus telefon käest vastu asfaldit ning kahjustada sai ekraan ja raam. Eks algul oli ehmatus suur, kuid siis tuli meelde, et sai võetud Elisa nutikindlustus.

Elisas andsin telefoni remonti ning mulle öeldi, et see on kindlustusjuhtum. Aega võib minna kuni kaks nädalat. Ma olin muidugi rõõmus, et kõik nii hästi läks. Kuid enne, kui olin arugi saanud, oli juba kaks nädalat möödas ning telefonist ei ole mingit haisu ka. Helistasin siis Elisasse ja rääkisin oma loo ära. Nad lubasid uurida ja siis mulle tagasi helistada. Läks mööda umbes tund aega ja tuligi kõne. Sealt öeldi mulle siis järgnev: "kuna tegemist on uue mobiiliga, siis selle varuosade tellimisega läheb veel kuni kaks nädalat". Pettumus oli muidugi suur, aga eks ma olen ka inimene ja üritasin mõista ning sai olukorraga lepitud.

Möödus peaaegu veel 2 nädalat, kui helistasin taas Elisasse, et uurida kuidas on lood telefoniga. Seekordne klienditeenindaja oli suhteliselt ebaviisakas ning sain vaid vastuseks, et küll lähiajal ära tehakse. Jätsin selle asja siis taas sinna paika.

Möödas oli nüüd kokku juba 38 päeva. Tegin uue kõne Elisasse, kuna kannatus oli katkenud. Öeldi mulle, et lubati uurida ning esimesel võimalusel teada anda, milles mure. Paari tunni pärast helistati tagasi ja jälle sama vastus, et ei ole veel Euroopasse varuosi jõudnud, et telefoni remondiga läheb veel 2 nädalat. Ja see oli viimane piisk.

Pärast mida helistasin tarbijakaitseametisse, et küsida, kas see on normaalne kuidas telefoni remondiga venitatakse ning mida annaks sel puhul ette võtta. Nemad soovitasid mul saata kaebekiri kindlustusandjale ehk antud situatsioonis oli tegemist If kindlustusega, et kuna remonti ei ole suudetud teha ning on nii kaua sellega venitatud, oleks If nõus telefoni hoopis uue vastu välja vahetama. Saigi siis kirjutatud selline kaebus. Lõpptulemuseks oli ikkagi sama jutt, et nemad uut telefoni ei hakka andma. Tegemist on niivõrd uue telefoniga, et varuosasid ei pidanud veel Euroopas olema ning mul tuleb ikkagi ära oodata.

Nüüd ma siis ootan. Ei usu ma, et see 2 nädala pärast ikkagi veel lahenduse saab.