"Buss jäi seisma, võtsin Haapsalust kaasa võetud lauaarvuti ja hakkasin väljuma. Mu jalg oli juba esimese astme peal, kui bussijuht uksed kinni pani ja täie auruga edasi pani. Kuna kõik kaasreisijad hakkasid korraga stopp-nuppu vajutama, siis tuli bussijuht minu juurde kurja näoga ja rääkis midagi vene keeles, ei aidanud ta mul püsti saada ega midagi. Kavatses järgmisesse peatusse juba põrutada, aga üks tüdruk pidi ta
käest palun paluma, et ta mu ikka õiges peatuses vähemalt maha laseks. Nii ma siis lonkasin oma veritsevate põlvedega ja jälle ühe katkise arvutiga koju. Arvutikast loomulikult lendas mu käest, oli kruvide kohtade pealt lahti ja ekraan koos klaviatuuriga jäi minu selja alla," rääkis naine, kuidas ta bussis koos oma asjadega pikali kukkus.

"Ma ei mäleta enam, kas helistasin järgmine või ülejärgmine päev bussikoondisse, kus mind lubati ühendada mingi juhatajaga. Rääkisin siis ühe naisterahvaga, kes lubas, et minuga võetakse ühendust. Hiljem siis helistatigi. Mees väitis, et juhi sõnul olin püsti koos asjadega sõidu ajal ja olen ise kukkumises süüdi. Ebanormaalne. Lõpuks läksin siis EMOsse. Sealne diagnoos ei olnud just hea - neljanda lüli põrutus ja nüüd olen pikalt haiguslehel, ilma rahata ja pärast kukkumist pole valude tõttu maganud rohkem kui 2 tundi," rääkis bussis õnnetult kukkunud reisija.

"Pärast EMOst tulekut helistasin uuesti bussikoondisse, kus jälle lubati juhatajaga ühendada, aga seekord vastas meesterahvas. Mees, kes jutu järgi pidi ka juhataja olema, hakkas mu peale karjuma ja nüüd olin hoopis mina süüdi, kuna läksin liiga aeglaselt bussist välja. Miks siis ei panda
reeglitesse, et väljumisaeg on 2 sek ja ükskõik, kus sa ka ei ole, jääd kasvõi uste vahele, aga see on sinu süü? Selline on siis meie Tallinna transport. Loomulikult kõik juhid pole samasugused," sõnas naine, kes omalt poolt tahab tänada neidu, kes palus bussijuhil ikkagi peatus teha ja naisele uksed avada.

Tallinna Linnatranspordi avalike suhete spetsialisti Urmas Toominga sõnul on juhtumit uuritud. Bussijuht selgitas olukorda järgmiselt: Lilleküla jaama peatuses buss peatus ning naine hakkas om arvuti, monitori ja muude asjadega ukse poole minema alles siis, kui kõik teised väljujad olid juba maha läinud. Bussijuht nägi, et keegi kohmitseb ukse juures. Uks oli veel lahti ja buss seisis. Juht läks naise juurde, kes istus bussi trepiastmetel. Juht küsis temalt, kas on midagi viga ning naine vastas, et tal ei ole midagi viga ning läks bussist välja.

"Mingeid veritsevaid põlvi bussijuht küll ei näinud ning arvuti oli ka terve. Meie bussijuhid teavad väga hästi, et kui keegi sõitjatest kukub bussis ja saab viga, siis tuleb kiirabi ja politsei kohale kutsuda. Antud juhul ei olnud vaja seda teha, sest naisel polnud midagi viga. TLT ühissõidukites on kõik reisijad kindlustatud. Naine rääkis meie kahe töötajaga telefonitsi vesteldes erinevaid versioone oma väidetavast kukkumisest bussis. Mõlemad meie töötajad palusid tal meile kirjalik avaldus esitada, või siis politseile, kui ta seda õigeks peab. Sel juhul saab juba konkreetselt juhtumi asjaolusid selgitada ja asja menetleda. Kahjuks naine meile kirjalikku avaldust esitanud ei ole ning me ei saa ka juhtumit uurida," ütles Tooming.