Tallinna kommunaalameti tellimusel teostatud Majaka tänava rekonstrueerimistööde käigus rajati tänavale sademevee kollektor, veevarustuse ja kanalisatsioonitorustikud, rekonstrueeriti tänavavalgustus, paigaldati sõidu-ja kõnniteedele uus asfaltkate, vahetati välja äärekivid, korrastati haljastus ning paigaldati liikluskorraldusvahendid.

Rekonstrueerimistööde järgselt on Majaka tänav muudetud 1+1 sõidurajaga tänavaks. Tänava keskel asub 2015. aastal rekonstrueeritud trammitee, kus tavaliiklus on keelatud. Ühistranspordipeatused on nihutatud ooteplatvormide näol tänava keskele trammitee äärde. Lasnamäe tänavalt Majaka tänavale ja ka vastupidises suunas liikuv buss nr 39 hakkab samuti kasutama trammitee kõrgendatud ala. Selline ühistranspordi liikluskorraldus kehtestatakse Lasnamäe tänavast kuni Pallasti tänavani.

Kõigi kuue ooteplatvormi laius on 3 meetrit ja kõrgus kõrval asuvate teekatete suhtes 25 cm. Trammitee peatuse alal on sõidutee laius äärekivist äärekivini 3,75 meetrit ja peatuste vahelisel lõigul 3,5 meetrit. Sõidutee ja trammitee ala lahutab 3 cm kõrgune äärekivi, mis paigaldati trammitee ehitustööde käigus. Sõidutee äärekivi kõrgus on 10 cm. Ülekäigurajal on äärekivi kõrgus 1 cm. Kõikidel mahasõitudel ja parkimisribadel on äärekivi kõrgus 3 cm. Jalakäijate ohutuse tagamiseks rajati sõidukite liikumiskiiruse piiramiseks ühistranspordi peatuste vahetusse lähedusse künnised. Kiiruse piiramisele aitab kaasa ka looklev sõidutee peatuste alas ja Sikupilli tänava ristmikul.

Mõlemas sõidusuunas on sõidutee äärde rajatud kokku 69 parkimiskohta. Tänavamaa serva jäävad jalgratta- ja kõnnitee, vastavalt 1,5 meetri ja 2,0 meetri laiusena. Kõnnitee võib kohati olla ka laiem sõltudes kinnistute piiridest. Kui jalgrattatee jääb sõidutee või parkimiskoha serva, siis jalgrattateed ja sõiduteed eraldab jalgrattatee tasapinnas ohutusriba. Ohutusriba on projekteeritud kattemärgistusena ja on sõltuvalt asukohast 0,5…0,75 meetrit lai.

Kinnistutele juurdepääsud on sõidutee poolt vaadatuna 5,5 meetrit laiad ja jalgratta- ning kõnnitee tasapinnas, mis tähendab seda, et jalakäijal ja kergliiklejal on kinnistu juurdepääsul sõitva sõiduki suhtes eesõigus. Ristmikealadel on jalgrattatee markeeritud punase termoplastikust märgistusega. Peatuse „Majaka põik“ kõrval on sõidutee ja jalgrattatee vahele paigaldatud iga 1,5 meetri tagant teetõkke postid. Postide eesmärk on kaitsta kergliiklejaid ja ühtlasi vältida olukorda, kus jalgrattateest võiks saada autode parkimiskohad. Kinnistu Majaka tänav 28a hoone paigaldati kaheksa kohaga jalgrattaparkla. Ülekäiguradadel on vaegnägijate liiklemise hõlbustamiseks rajatud reljeefsetest kõnniteeplaatidest sillutisribad.

Majaka tänava rekonstrueerimise projekti koostas AS K-Projekt. Peatöövõtja oli AS Nordecon. Ehitustööde kogumaksumus on 2,7 miljonit eurot, millest 0,36 mln eurot finantseeris AS Tallinna Vesi .