Minu Britist abikaasal oli ebameeldiv probleem ainult ühel korral - kui ta SEBi panka oma pangakontot avama läks. See kohtlemine telleri poolt Tornimäe kontoris oli niivõrd matslik ja ebameeldiv, et järgmine kord, kui Eestisse tuleme, vahetame arvatavasti panka, nii mina kui tema.

Teller esitas täiesti asjasse puutumatuid küsimusi meile mõlemale kuuluva kinnisvara kohta ja vaatas ülalt alla väga hindava pilguga mu abikaasat (kel oli vaba päev ja kes kandis teksaseid ja T-särki), kes polnudki "Itaalia ärimehe" moodi mustas ülikonnas ja poole kilomeetri taha tuntavalt lõhnastatud.

Esimeses järjekorras tuleb Eesti inimestel, sh teenindajatel, muuta oma suhtumist teistesse rahvustesse vähem stereotüüpidest kantuks ja olla lihtsalt inimlikult sõbralikum. Hea näitena saan tuua selle, et meil ei olnud mitte mingit probleemi abikaasa perearstinimistusse registreerimise, ID kaardi taotlemise, esmaabi saamise või muu sellisega.

Järeldus - vali hoolega (neid teenindajaid), kellega asju ajad ja näita välja/anna teenindaja managerile teada, kui sa rahul ei ole!