"Huvitav on see, et meie tänane tagasilend Antalyast on 41 tundi edasi lükatud 18.07 4:30 peale, pidi olema 16.07 09:30. Samal ajal Smartlynx, kes on vedaja, veab mujal reisijaid," rääkis eestlane.

"Eriti nõme on see, et üks Smartlynxi lennuk käis ka siinsamas Antalyas täna (väljus Riiga, Flightradarist vaatasin), aga neid, kellel puhkus kohe läbi saab ja esmaspäeval otse lennujaamast tööle peavad minema, kedagi ei huvita," oli eestlane pahane.

Hotellituba on õnneks mehe sõnul pikendatud ja "loodetavasti check-outil ise selle eest maksma ei pea. Ettevõte igatahes lennu hilinemise põhjuseid ei jaga. Tuleb vaid ümmargune küsige esmaspäeval/jurist vastab vastus. Isiklik arvamus on see, et puhtalt ettevõtte kitsikuse pärast ei ole lennukit meile järgi saadetud," lisas eestlane.