"Buss nr 13, vana kollane romu, kuskilt Rootsi ääremaalt siia toodud, väljas on 24 kraadi sooja, bussis vähemalt 35, reisijatel higi voolab, radiaatorid kuumavad, ebanormaalne olukord. Varahommikune buss nr 13 - väljas on tunda sooja ilma saabumist, kuid pole veel väga soe. Peatusesse saabub uus, konditsioneeriga buss, kõigiti eesrindlike mugavustega ja siis astud bussi nagu külmkappi. Istmetel on inimesed kössi tõmbunud, kellel on õnneks jope kaasas, see on peale võetud. Isegi 10 minutit sõitu sellises bussis paneb hambad plagisema, kraade võib olla kuskil 10. Milleks see on vajalik, aru ei saa," kirjeldab lugeja oma bussireise pealinnas.

"Parem ei räägigi Sõpruse puiesteel vuravaid busse nr 24, mis asendavad trolle, need on alati täis, kitsad ning umbsed. Tihtipeale on lahti kõik aknad, nii et sõidu ajal vuhiseb tuul üle higiste ihude. Sama hull on väikene buss liinil nr. 23, võttes uljalt kurve Tondi ringidega ülekülvatud tänaval, puupüsti täis, umbne, tuult saab siis kui järjekordne ring bussi kallutab. Normaalsed suured bussid sõidavad Lasnamäe kanalis, seal on veel ruumi ja õhku, aga ülejäänud tallinlastele on bussisõit kui kannatuste rada," kurdab lugeja.

Liine 23 ja 24 teenindab Tallinna linn, liinil 13 sõitvaid busse aga MRP Liinid, kelle esindaja ka murelikule reisija probleemile vastas.

MRP Liinide juhatuse liige Rein Vinni sõnul püüavad MRP Liinid teha kõik endast oleneva, et tagada teenindavatel liinidel maksimaalsed sõidumugavused. Selleks on uuendatud bussiparki ning toodud sõitma uued euro 5 ja eoro 6 normidele vastavad liigend- ning normaalbussid. "Samuti olime esimesed, kes asusid linnatranspordis igapäevaselt kasutama loodussõbralike gaasibusse. Linnaga sõlmitud veoleping ei võimalda saata liinile tehniliselt mitte korras busse, küll aga pole seal nõuet, et bussid peaksid olema varustatud konditsioneeriga," vastas õhutuse probleemile viidates Vinni.

Bussid on MRP Liinide esindaja sõnul head ja salongide sisekliima on nõuetekohane ning bussid reisijatele ohutud.

"Muidugi on ühistranspordi kasutajate nõudmised erinevad, nagu ka ootused
bussidele sisekliima suhtes. On neid sõitjaid, kes kurdavad ka kõige palavamatel päevadel külma üle bussisalongis ning neidki, kes juba esimeste kevadiste päikespaisteliste ilmade saabudes pahandavad üleköetud busside pärast. Meie eesmärk on saavutada siin sõitjate enamust rahuldav tulemus. Võime kinnitada, et ükski meie juht ei jäta reisijaid suveleitsakusse kiusu pärast, ega kruti jahedal suvehommikul konditsioneeri miinuskraadidele. Nõuame kõigilt juhtidelt ökonoomset
sõitu ja taoline hoolimatus tõstaks nii kütusekulu, kui koormaks tarbetult kliimaseadmeid, tingides nende plaanivälise hoolduse," selgitab busside õhutuse probleeme MRP Liinide juhatuse liige.