"Aga amet võiks ometi peaga mõelda ja lühinumbrite kasutamiselt üle minna tavatelefonile, mis on tunduvalt odavam. Seal ametis keegi tavainimese peale vist ei mõtle!"

"On jah ehmatav, kuid kõnealuse situatsiooni traagika peitub siiski tõsiasjas, et sideoperaatorit valides enamasti ei vaevuta tutvuma pakettide kogu sisuga. Piirdutakse ühe või teise soodustuse teadvustamisega, millises valdkonnas sideoperaatorid oma kampaaniate käigus üksteist üle trumpavad."

"Juba üksnes sellise vastuse eest tuleks see Salmu päeva pealt vallandada. Elementaarne, et selline teavitus peab olema, aga seltsimees Salmu ei oska isegi vastata. Tekib küsimus, et mida ta siis üldse oskab. Mind jubedalt ärritavad sellised bürokraadid, kes ei suuda üldse aduda, mida nad suust välja ajavad."

"Miks võtavad tasulised numbrid salaja meie rahakotist rohkem raha? Hind peaks olema avalik. Tundub nagu salajane vargus meie rahakotist. Kutsetooni asemel võiks näiteks kliendile öelda kõne hinna."

"Kui ID-tarkvara ei tööta mingi uuenduse tagajärjel, tuleb vajalikule numbrile helistada ja siis sind juhendatakse umbes 16-20 minutit. Pärast neid kõnesid maksumaksja nuputab, miks ta oma palgaga välja ei tule. See ongi Eesti edulugu ja majandussaavutus. Ärge heitke meelt, sõbrad! Mõelge parem, kui palju 60 000 eurot maksvaid kiiruskaameraid saab meie riik selle raha eest juurde osta."

"Taksod, pangad, klienditoed - kõik tegutsevad lühinumbritel ja reklaamivad end tasuta numbritena, aga tegelikkus on hoopis midagi muud. Nüüd veel riigiametid ka veel lisaks. Tehke inimestele selgeks, millisest võrgust tasuta helistamine toimib ja millisest mitte. Lauatelefone ju peaaegu enam ei eksisteeri. Kes seda tänapäeval enam kasutab? Kõva digiriik. Pole neid lühikesi numbreid üldse vaja. Reklaamige oma pikemaid numbreid ja asi korras. Inimesed suudavad paar numbrit rohkem ka valida ja meelde jätta."

"Pidin kaks korda vist Eesti Energiasse helistama, küsisin, kas see on kallim helistamine. Vastuseks sain: „oo ei, ikka tavaline hind.“ Megaarve tuli. Inimesed ei helista ju nendele numbritele oma lõbuks, vaid ikka probleemide korral. Eriti meeldivad mulle sealsed automaatvastajad. Kuulad muusikat ja teateid, et oodake veel. Ootad, ootad ja lõpuks lihtsalt katkestatakse kõne. Hakka uuesti otsast peale ja raha muudkui kulub. Kõne katkestuse põhjendus oli liiga pikk ootamine. Loomulikult ootasin, mul oli ju abi vaja."