NAG-i klient: kuidas kõlab lend Tallinn-Brüssel-München-Manchester, saabumisega sihtkohta lubatust 8 tundi hiljem?
"Lukustussüsteemi viga tekkis hoopis kell 7.05 väljuma pidanud Brüsseli lennukil. Istusime umbes pool tundi lennukis, siis saadeti kõik reisijad tagasi terminali ja pandi meid ümber Oslosse lendama pidanud lennukile. Oslosse reisijad aga läksid 7. väravasse, kus seisis jäätunud lukustussüsteemiga Brüsselisse lendama pidanud Adria Airwaysi lennuk," kommenteerib lugeja uudist NAG-i lendude hilinemisest.
"Adria kapten vabandas rikke pärast ja põhjendas seda erakordselt külma ilmaga. Reisijad vaatasid küsivalt üksteisele otsa, sest 8 külmakraadi jaanuaris on Tallinnas ju tavaline ilm.
Brüsseli lend hilines 1 tund ja 35 minutit ning Brüsselisse jõudsime plaanitust 1 tund ja 50 minutit hiljem. Paljud reisijad, kaasa arvatud meie kolmeliikmeline seltskond, jäid oma jätkulendudest maha.
Pidime minema edasi Manchesteri. Nüüd istume Brüsseli lennujaamas. Kõigepealt üritas NAG saata meid Manchesteri KLM-iga läbi Amsterdami, aga see ei õnnestunud. Siis üritati panna meid õhtusele otselennule Brüssel-Manchester, aga see ei aktsepteerinud NAG-i tehtud broneeringut. Praegu üritab NAG saata meid Manchesteri läbi Müncheni.
Kuidas kõlab lend Tallinn-Brüssel-München-Manchester, saabumisega sihtkohta 8 tundi lubatust hiljem? Olen NAG-i klient viimast korda. Lennake edasi, aga ilma minuta," võtab lugeja jutu kokku.