Samuti ei tunne ma kahju selle pärast, et üks rahvuslik sümbol on Eestimaa pinnalt jälle kadunud, sest olgem ausad: kui sellise kvaliteediga teenus on meie rahvuslik uhkus, siis peaksime küll omadega keskajas olema. Ometi on kahju töö kaotanud lihtsatest töötajatest ning natukene ka lennukitest.

Ma arvan, et paljud, kes on Estonian Airiga lennanud, oskavad nimetada mõnd ebameeldivat seika, mis antud firmaga seotud oli. Muidugi saaks kehva klienditeenindust, ebamugavaid lennuaegu, pidevat ootamist ja passimist, ebaselgeid juhiseid ning pärapõrgusse maandumist seostada ka teiste teenusepakkujatega, kuid harva samasse hinnaklassi kuuluvate lennufirmadega.

Selliseid sekeldusi ning juhtumisi ootaks pigem odavlennufirmadelt, mis ei panusta reisijate mugavusele ega heaolule, vaid punktist A punkti B jõudmisele. Odava teenuse puhul pole ka ootused kuigi kõrged, kuid kasutades kallist Estonian Airi, kippusid ikka ootama kvaliteetset ning kodumaiselt sooja teenindust ja reisimist.

Viimastel aastatel vältisin teadlikult Estonian Airiga lendamist. Riik väitis meedias, et nad teevad kõike selleks, et meie lennufirma mainet kõrgel hoida, kuid reaalsuses läksid asjad vastupidi.

Olen teadlik, et viimased 10 aastat tootis Estonian Air riigile ainult kahjumit ning et tavakodanik pidi selle kinni maksma. Vanasõna ütleb, et kala hakkab ikka mädanema peast ja nii oli ka seekord.

Tarbija jaoks eksisteerib lennufirmasid, mis pakuvad sama raha eest või odavamalt paremat teenust, kui seda tegi Estonian Air. Reisimine on niigi stressirohke tegevus ning viimastel aastatel muutis meie rahvuslik lennufirma seda lihtsalt veel stressirohkemaks.