"Just siis, kui mina väljuma hakkasin, vajutas bussijuht väljastpoolt mingit nuppu: uks sulgus ja ma jäin uste vahele. Sain käe vahele, et uks mu keha laiaks ei litsuks, aga käele tekkis kerge marrastus. Õnneks tegi ta ukse ruttu uuesti lahti, aga mu vasak käsi sai haiget ja hakkas valutama. Lisaks sai mu nelja-aastane laps šoki, et minuga nii juhtus, ja nuttis pärast veel veerand tundi. Bussijuht ei vabandanud," võtab lugeja olukorra kokku.

Bussifirma: reisijatel ei palutud väljuda ja uksed taasavanevad juba õrnal kokkupuutel takistusega

"Buss jäi seisma, kuna kahe peatuse vahel tekkis ootamatu tehniline rike, mis oli seotud mootori toitesüsteemiga. Bussijuht, püüdes kiirelt leida rikkele lahendust, avas esimese ukse ja väljus, et teha bussi elekroonikale masslülitiga taaskäivitus. Siinjuures peame rõhutama, et tegemist polnud ei ametliku bussipeatusega ega ka juhi teavitusega sõitjatele bussist tehnilise rikke tõttu väljuda.

Üks reisija siiski otsustas avatud esiukse kaudu kiirelt bussist lahkuda. Lüliti keeramisel sulgub uuesti ka esiuks. Ukse sulgumisel jääb aga endiselt aktiivseks süsteem, mis ei lase uksel sulguda, kui uste vahel on takistus. Uksed tõesti hakkavad sulguma ja kui uste vahel on näiteks inimese käsivars, siis uksed avanevad juba õrnal kokkupuutel takistusega.

Seega võime öelda, et reisija, sattudes ka bussijuhi jaoks ootamatult sulguvate uste vahele, pigem ehmus. Reaalselt ei saanud tema käsi uste vahele jääda, ega sulguv uks põhjustada traumasid, nagu sõitja kaebuses kirjeldatud. Kirjavahetuses bussisõitjaga oleme vabandanud võimaliku ebameeldivuse pärast ning lubanud hüvitada sõidupileti saamata jäänud sõidu eest," selgitab AS Sebe juhatuse liige Üllar Kaljuste.