"Laev on meil ilusti ära kinnitatud. Paigas on ka õlitõkked ja barjäärid," rääkis sadamakapten Delfile.

Samuti teadis Vilson rääkida, et kallist ujuvkraanat sadamasse siiski ei tooda, sest tuukrifirma olla välja pakkunud alternatiivse plaani. Kuidas tuukrifirma seda teha plaanib, ta ei teadnud, kuid rääkis, et ettevalmistused on juba käimas.

"Pidid alustama nädalavahetusel, kuid tööd hilinesid veidi. Täna hakatakse Tallinnast varustust vedama - pumbad, kompressorid ja kõik muu mida tuukritel vaja läheb."

Vilsoni sõnul tuuakse kohale ka spetsiaalsed tõkkeaiad.

Millal laev üles tõstetakse, sadamakapten ei teadnud.

AS Pärnu Laevatehas on siiani keeldunud igasugustest kommentaaridest, avaldamata seda, millised on nende plaanid, millal tõstetakse laev üles ja kes osapooltest maksab laeva üles toomise eest.

Ka Rootsi klienti esindav advokaat Margi Põbo jäi oma selgitustes napisõnaliseks ning tema sõnul ei ole mitte midagi veel kindel ja erinevad küsimused on kahe osapoole vahel lahtised.

Jaanilaupäeval kella 11 paiku vajus Pärnu sadamas ahtrit pidi jõepõhja parvlaev Harley Davidson I, mis oli pärast parandustöid tagasi vette lastud kaks nädalat tagasi. Parvlaeva peal teostas parandustöid AS Pärnu Laevatehas. Algselt vajasid keevitamist laeva korpus ja kütusetank.