Et vältida tulevikus ülekaalulistel autojuhtidel esinevat uneapnoed, siis eelnõu uuenduse kohaselt oleks lubatud kaelaümbermõõdu piirmääraks meestel 43 cm ning naistel 40 cm. Muidugi on igasugune liiklusõnnetuste ennetamine tervitatav tegevus ning sääraseid meetmeid võiks rakendada ka soliidsemasse ikka jõudnud autojuhtide puhul.

Täiendavad tervisekontrollid perearsti juures tuleks muuta eakatele autojuhtidele tihedamaks ja mahukamaks. Kui tänapäeval piisab tervisekontrolli läbimiseks vaid sellest, et kontrollitakse silmanägemist ning küsitakse üleüldise heaolu kohta, siis eakate autojuhtide suhtes tuleks tegelikult olla palju kriitilisem. Kontrollida tuleks mahukamalt nii elutähtsaid organeid kui ka meeleelundeid ning seda tihedamalt kui noorematel juhtidel.

Loomulikult võib ka noortel juhtidel tervis alt vedada ning ideaalis peaks põhjalikumalt kontrollima kõikide inimeste tervist, aga selle jaoks poleks meditsiinisüsteemil ilmselt ei aega ega ka muid ressursse.

Uus ja mõnes mõttes kindlasti ahistav "kaelaümbermõõdu eelnõu" tegeleb ennekõike siiski liiklusõnnetuste reaalse ennetamisega, samal ajal kui eakad ning vahest koguni raugastunud autojuhid on tõsiseks ohuks kõigile liiklejatele ning reaalsete õnnetuste puhul ei maksa tagantjärele tarkus mitte midagi.