Kahjuks see klienditeenindaja ei osanud vastata ja kutsus vanemklienditeenindaja, kes juba kaugelt karjus, et üks toode ongi kallim kui teised. Halvas tujus vanemklienditeenindaja esimesed sõnad mulle olid, et kas sa silti ei näe, siin on hind kirjas!

Osutasin siis uuesti kampaania sildile ja ütlesin, et mina kui klient ei loe küll selle pealt välja, et antud toode ei peaks olema soodushinnaga. Tundsin, et asi ei ole rahas, vaid tahtsin juhtida tähelepanu sellele, et silt on eksitav. Mainisin klienditeenindajale, et eksitav silt tuleks maha võtta või ära muuta.

Selle peale ei öeldud midagi, isegi mitte vabandust. Ei pakutud ka toote ümbervahetamist ega midagi. Hiljem poodi külastades ilutses see silt muutmata kujul endiselt edasi.

Kokkuvõtteks tahaksin öelda, et kontrollige alati oma ostutšekke ja ärge jätke selliseid asju sinnapaika. Ja kui antud klienditeenindaja peaks ennast siin jutus ära tundma, siis tuletan talle meelde, et märts on hea teeninduse kuu...