SOTSIAALDEMOKRAADID - 150 000

Sotsiaaldemokraatide kohta on öeldud, et nemad on selle kampaaniavormi leidnud õige hiljuti, kuid kasutanud ehk kõige rohkem. Nende pressiesindaja Raigo Jahu nendib samuti, et ukselt-uksele kampaania tehti nii suurelt esimest korda ning nad on saanud inimestelt väga positiivse tagasiside.

Selle 150 000 kontakti sisse loevad nad ukselt uksele tehtud kohtumised, tänavakampaaniad ning viimase valmiseelse nädala numbreid nad ei ole veel juurde arvanud. Lisaks olid kohtumised arvamusliidritega erinevates piirkondades.

Reformierakonnal ja IRLil oli otsekontaktide arv üsna sarnane

Isamaa ja Res Publica liit  - 100 000 - 110 000

Siia alla loeti just nn põllukontaktid - ehk siis 70 000 inimest käes täitsid IRLi postkastidesse saadetud küsitluse, neile viidi hiljem lubatud kingitus koju kätte ja räägiti pikemalt. Ka on siin hulgas sees ka tänavakontaktid ja kohtumised kampaaniatelkides.

IRLi valimiskohviku kohvikus käinud ja muid kohtumisi pole siia alla loetud.

REFORMIERAKOND - 100 000 - 110 000

Reformierakond loeb siia alla välikampaania, kaubanduskeskuses kohtumised, ukselt uksele koputamised ja ka üle Eesti tuuri teinud kampaaniabussis toimunud kohtumised. Ka loeb Reformierakond otsekontaktide alla inimestega suhtlemise Facebooki-portaalis: seal suheldi eraldi otse inimestega.

Tagasiside sellele oli samuti positiivne, sest vastata said inimesed siis, kui neile see sobis.

VABAERAKOND: pole eraldi statistikat pidanud, kui paljudega on räägitud.
Tänavakampaaniaga koos küündib kohtumiste arv ilmselt tuhandetesse.

Eesti Konservatiivne Rahvaerakond: pole otseselt uksele-uksele kampaaniat teinud.
Kohtuti pigem koosoleku formaadis ning need kohtumised olid alati rahvarohked. Mart Helme toob näiteks, et Pärnumaal oli alati kohtumistel saal rahvast täis, 20-50 inimest korraga, vahel ka sada.

Keskerakonna andmeid pole aga õnnestunud saada.