Olen suures firmas turundusjuht ja kolme lapse ema. Olen väga hõivatud inimene ja mobiiltelefon on mulle eluliselt  vajalik abivahend. Aga mu mure on selles, et olen iga Eesti mobiilioperaatori klient olnud, aga ei usalda neist mitte ühtegi. Kõigepealt olin aastaid EMT-s, arved läksid iga kuu suuremaks, sest kõnehinnad tõusid — tükk aega maksin neid vaidlemata, sest mul lihtsalt ei olnud aega sellega tegeleda. Lõpuks võtsin end kokku ja küsisin pakkumisi teistelt operaatoritelt. Olin nii Elisas kui Tele2-s, mõlemal olid alguses väikesed arved, aga siis vahetus pakett ise või tulid mingid imelikud summad juurde. Ja siis kui kurjalt helistad, vabandatakse ette ja taha ja lubatakse jälle mingit eriti odavat uut paketti ja “garanteeritakse”, et näiteks kaks aastat hinnad ei tõuse. Kahe kuu pärast tõusevad sellegipoolest. Ma teen kõvasti tööd ja mul ei ole aega, et pidevalt mobiilioperaatorite müügiagentidega seda mängu mängida, et kes kelle üle trumpab ja minu oma kliendiks saab. Aga kokkuhoidliku inimesena ei ole mul huvi ka absurdselt suuri arveid maksta. Tehke Eestisse üks normaalne operaator!

Naistekas seda kahjuks teha ei saa, aga huvitav tõesti — kas mobiilioperaatorite garantiid ei kehti kunagi?