Üks ebaõnnestunumaid reklaamkingitusi varasemast ajast on Reformierakonna tibukollased kondoomipakid. Suguelu ja erinevate esemete põlema süütamine peaks siiski valimisvankri nännihunnikust välja jääma!

Üks kodanik avaldas Delfi Rahva hääles muret reklaamtrükistest tekkinud keskkonnareostuse pärast. Ootan seda kodanikku koos endaga piketeerima kõikide kaupluste ette, kes veel suuremas mahus ja lausa igal nädalal aastas oma reklaami postkastidesse saadavad. Nende kuritegelike organisatsioonide keskkonnakahju on veel kordades suurem kui kuu aega kestval valimispropagandal meie pisikestes postkastides.

Pealegi on paber siiski taaskäideldav materjal ning õnneks on Eesti juba nii kaugele arenenud, et paberi ja papi jaoks on suisa konteinerid hoovi peal olemas.

Küll aga häirib näiteks Youtube'i keskkonnas vohav valimisreklaam videote alguses. Muidugi saab reklaami viie sekundi pärast kinni klikkida, kuid enne seda on Ivo Linna ja Juhan Parts jõudnud mulle juba pool oma elulugu ära rääkida.