ASi Lennuliiklusteenindus lennujuhtimisosakonna juhataja Üllar Salumäe ütles Delfile, et toimunu polnud päris tavapärane, aga see polnud ka meedias napi pääsemisena esitletav intsident. „Lennukid lähevad ikka teisele ringile ja juhtub ka seda, et korraks pannakse rattad maha. Meie tegime oma uurimise meedias tekkinud huvi tõttu. Uurimise lõppraport pole veel valmis, aga esimene tulemus on see, et lennujuhi tegevuses ühtegi viga ei tuvastatud."

Rohkem asja ei uurita, sest katkestatud maandumist puudutavale infole - lennuki kiirus, asukoht ning teisele ringile minemise otsustamine - lennuliiklusteenindus ligi ei saa ning see pole ka nende ampluaa.

Igast ebatavalisest juhtumist peab lennujuht kirjutama aga raporti. Salumäe sõnul läheb see raport automaatselt lennuametile ning majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi alla kuuluvale ohutusjuurdluse keskusele. „Kui neil tekib soov asja uurida, siis see on nende õigus ja kohustus. Nii palju kui mina tean, siis ei ole neil olnud soovi asja uurida, sest midagi uurimisväärset ei leitud," ütles Saaremäe.

22. detsembril toimus Tallinna lennujaamas vahejuhtum, kus Flybe lennuk maandus, kuid polnud veel jõudnud maandumisrajalt ära ruleerida, kui järgmine, Ryanairi lennuk, maanduda soovis. Kuna maandumisrada polnud vaba, otsustas Ryanairi lennuki kapten minna lennukiga teisele ringile.

Salumäe sõnul oli see otsus vastavuses kõikide reeglitega ning kogu kisa-kära tekkis sellest, et lennuk pani rattad maha - tavaliselt minnakse teisele ringile kõrgemalt ja kaugemalt. Ryanairi lennuki kaptenil ei olnud uuele ringile minemise ajal maandumisluba ning talle oli teada, et eelnev lennuk maandub. Lisaks oli lennujuht teatanud, et maandumisluba tuleb tavapärasest - 4-7 miili kaugusel maandumisrajast - hiljem.