Mehel oli masinale peale pandud mingi eriline eelsoojendus, mis suvatses pahatihti ilmselt ise tööle hakata. Nii uriseski masin mõnikord maja ees pool tundi, aga keegi temaga sõitma küll ei läinud. Päris mõnus on üritada varahommikul pool tundi uriseva diisli saatel magada. Teatavasti sätestab isegi seadus majade ees mootori soojendamise ajaks kuni kaks minutit. Iseasi muidugi, kas talvel masina kahe minutiga sõidukorda pühitud ja kraabitud saab.

Pühkimisest ja kraapimisest tahtis naabrimeeski vabaneda. Selleks soetas ta masinale mingi erilise pidžaama, mille vedas pärast sõitu konksude ja kummidega üle kogu auto kere. Alguses vaatasingi, et papi on jälle masinast ilma jäänud. Lähemal vaatlusel täheldasin parklas mingit ebamäärast halli massi. Selle halli ürbi all siis papi kollane Fiat puhkaski.

Kui masinal parajasti pidžaamat seljas polnud, siis katkus papi vahetpidamata klaasipuhasteid üles. Vaene mees muidugi ei teadnud, et keskmine klaasipuhasti on tunduvalt odavam kui väljaveninud puhastivedru asendamine.

Tants ja trall masina ümber kestis aga varavalgest hilisööni. Papi muudkui sorkis kapoti all ja käis tähtsa näoga ümber pilkupüüdvat värvi neljarattalise. Päris kahju kohe, et enam nii omapärase naabri kõrval elada ei saa. Vaatamist ja kasulikke nippe auto hoidmiseks oleks ilmselt edaspidigi kamaluga saanud!

Hea lugeja, millised on sinu talvised autonipid? Kirjuta aadressil rahvahaal@delfi.ee või võta sõna kommentaariumis!