"Tõsiselt tasub seda võtta mitte konkreetse kavatsuse ja oletava teona, vaid tendentsi ning suundumusena tagasi nõukogude aega, kui elul televisiooniekraanidel ja raadioeetris polnud midagi ühist tegelikkusega," kommenteeris Vseviov Delfile.

"Selliste saadete sihtgrupp on tegijad ise, sest üritades teisi petta tegelevad nad tegelikult enesepetmisega," lisas Vseviov.

Venemaa uus propagandakanal Sputnik kavatseb hakata 2015. aastal uudiseid edastama 30 keeles, andma üle 800 tunni raadioprogrammi päevas ning katma enam kui 130 linna ja 34 riiki. Sputniku enese teatel on kanali sisu mõeldud ülemaailmsele miljarditesuurusele publikule, kes on väsinud „agressiivsest propagandast, mis propageerib ühepooluselist maailma", ning tahab sellest erinevat vaatepunkti.

Sputnik loob oma multimeedia sisu vene, abhaasi, aseri, araabia, armeenia, hiina, krimmitatari, dari, inglise, eesti, prantsuse, soome, saksa, gruusia, hindi, jaapani, kasahhi, kirgiisi, läti, moldova, osseedi, poola, portugali, puštu, hispaania, serbia, tadžiki, türgi, usbeki ja ukraina keeles.

Igas Sputniku multimeediakeskuses Londonis, Washingtonis, New Delhis, Kairos, Montevideos, Pekingis, Berliinis, Rio de Janeiros, Istanbulis, Pariisis, Buenos Aireses, Belgradis, Helsingis, Minskis, Kiievis, Taškendis, Astanas, Bişkekis, Dušanbes, Suhhumis, Tshinvalis, Tbilisis, Jerevanis, Bakuus ja Chişinăus on 30-100 töötajat ning kõik on väidetavat kohalikud professionaalid.