"Mulle tundub, et riigil on nii palju arvajaid eri ametkondades ja seetõttu ei eksisteeri ühtset riigi nägemust asjade korraldamisest ning sellest ebakõlad. Täpselt nagu aastaid tagasi. Selle asemel, et ühiselt parim lahendus leida, otsitakse vigu, targutatake tagantjärele, vahel pannakse ka jalake ette," ütles Atonen.

"Kogu riigihangete temaatika on ammu kriitika all olnud, paraku ei ole suurt muuta soovitud ning nii ei pruugi riik tellijana sugugi majanduslikult parimaid lahendusi saada. Nii tundub ka siin olevat. Majanduslikult parim lahendus ei tundu sugugi mitte kõigi eesmärk olevat ja sellest on kahju," lisas ta.

Eile saatis rahandusministeerium majandusminister Urve Palole järelevalvemenetluse, mille kokkuvõttes seisab, et kehtetuks tuleks tunnistada kogu läbirääkimistega peetud parvlaevahange. Selle järgi tuleks tühistada ka viimane MKM-i otsus, millega kuulutati hanke võitjaks Tallinna Sadam.

Ehkki MKM kuulutas riigihanke pakkumiste võitjaks hiljuti AS-i Tallinna Sadam, seisab rahandusministeeriumi menetluses aga, et Leedo firma ehk Väinamere Liinide pakkumus vastas üldjoontes juba esimese hanke tingimustele.