Tüür vastutas laeval visiiri hüdraulika ja muude tehniliste seadmete eest ja rääkis ülekuulamisel: "Kõik süsteemid, mille eest vastutan mina, olid korras. Laeva sillalt ei laekunud ühtegi signaali minu vastutusel olevate süsteemide ebakõlade kohta."

Tüür heitis magama kell 22.30 ja ärkas esemete liikumise peale kajutis. "Kuulsin viit-seitset esemete põrkumisel tekkivate heli (kuna eristan seda lainelöökidest laevale). Arvasin, et seda põhjustab see, et seitsmendal laevatekil olevatest päästepaatidest on mõni halvasti kinnitatud ja lööb vastu kinnitust. Või et laeva visiir (üleskäiv laeva nina) on lahti pääsenud. Kuna rohkem lööke ei järgnenud, siis ma rahunesin ja ei helistanud laeva sillale. Üles tõustes tundsin, et laeva kiirus vähenes ja laev vajus paremale küljele 30 kraadi kreeni..."

Tüür meenutas ülekuulamisel ka oma pääsemise lugu, mainides, et ujus kolm tundi, kuni külmast veest pääses.

"Laev vajus külili ja oli ka sügavuti vajunud, seejärel viis suur laine mind kaasa. Veest nägin, et laev oli 135 kraadi pöördunud oma normaatelje suhtes, seejärel 180 kraadi oma telje suhtes, peale mida tõusis vöör üles ja laev hakkas ahter ees vajuma ja peatus. Vee peale jäi väike osa vööri põhjaosast, tuul kandis mind eemale ja pimeduse tõttu ei näinud ma, mis juhtus edasi. Ujusin umbes 3 h vees ja mind päästeti M/S Isabella poolt."