Projekt ja keskus tegelevad innovaatiliste ja interdistsiplinaarsete lahenduste algatamise ja rakendamisega hariduses. Kiuru tõdes, et klassiruum ei saa jääda selliseks, nagu see on aastakümneid olnud. Kui kogu ühiskond kasutab digivahendeid, peavad ka digivahendid klassiruumis kasutuses olema.

Kohtumisel tutvustas TLÜ Informaatika Instituudi Haridustehnoloogia Keskuse juhataja Mart Laanpere Tallinna Ülikooli ja Samsungi koostööprojekti Digipööre, mis toetab Eesti koolide üleminekut personaalsete nutiseadmete laiapõhjalisele rakendamisele õppetöös.

"Me ei õpeta koolidele seekord tehnoloogia kasutamist tunnis, vaid innovatsiooni juhtimist koolimeeskonna koostöös. Järgmise kahe aasta jooksul viivad 20 avaliku konkursi teel väljavalitud Digipöörde pilootkooli ellu põhjaliku kooliuuendusprojekti, mille tulemusena võetakse õppetöös kasutusele nutitelefonid ja tahvelarvutid koos uute õppeviisidega," ütles Laanpere.

TLÜ Haridusinnovatsiooni Keskuse juhataja professor Mati Heidmets rääkis, et haridusinnovatsiooni keskuses tegutsevad haridusuuendustega valdkondlikud laborid: ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse labor, alushariduse labor, keelelabor, looduslabor, loovlabor, tehnoloogialabor, terviselabor ja üldlabor. Laborid viivad ellu erinevaid haridusuuenduslikke projekte, näiteks projekt TRASH, mille käigus kogusid 3. klassi õpilased kokku nende poolt tektitatud prügi ning analüüsisid seda nii bioloogia kui ka matemaatika aine raames ja taaskasutasid materjali kunstitunnis.