Minu soov oli saada teada, et kui ma esmaspäeva lõunal toon oma lõputöö köitimiseks, siis kas on võimalik teha nii, et see teisipäevaks kulleriga teise linna ülikooli viidaks. Selle peale sain ma veniva loetelu gargo, Eesti Posti, Post24 ja muude sarnaste ettevõtete pakutavatest võimalustest, mis niigi ütlemata selged on.

Seletasin siis, et mul oleks vaja, et kuller viib töö minu õppeosakonda kohale, kas see on võimalik. Vastus oli taas täiesti mitte midagi ütlev. Töötaja rääkis, et kõik oleneb, kui saadan töö pühapäeva öösel, siis võib-olla isegi on. Ütlesin siis, et kuna tegemist on üsna tähtsa asjaga, siis "võib-olla" mind ei rahulda. Sooviksin teada, kas see on võimalik või mitte. Järgnes pikk, uimane ja seosetu jutt, mis ei andnud vastust mu küsimusele.

Mõtlesin, et uurin vähemalt, kui palju töö köitmine maksma läheb. Ütlesin, mida täpselt soovin, mitu lehekülge jne. Selle peale paluti mul oodata. Ootasin 5 minutit, kuid tulemuseta, seejärel panin toru ära.

Kuidas on võimalik, et lõputööde köitmisega tegeleva ettevõtte töötaja ei oska öelda, palju ühe täiesti tavalise lõputöö köitmine maksma läheb. Ma ei soovinud seda bežeega kaunistada ega lehti vahvlist teha. Halloo? Äkki oligi nii, et kõik töötajad jäid haigeks ja ülemus nägi hommikul trammipeatuses turule köögivilju ostma suunduvat tädi ning palus tal hädast välja aidata ja õiget töötajat asendada. Täpselt selline mulje jäi.