Delfi küsimus kõlas: "Tallinna linn kulutas kümneid ja kümneid tuhandeid eurosid linna raha, et reklaamida ennast ja oma saavutusi enne 2013. aasta kohalikke valimisi. Miks ei kuluta linn praegu, mil Pärnu mnt piirkonnas algab kõiki linnakodanikke puudutav teeremont, et kus, kuidas jne saab ümber sõita ja oma igapäevast liikumist paremakd organiseerida?"

Transpordiameti juht Andres Harjo vastus on järgmine: "Trammiliini nr 4 taristu rekonstrueerimine ja uute trammide soetamine tõusis päevakorrale 16. juuni 2011, kui Tallinna linnavolikogu kiitis heaks Tallinna linna, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ning Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise aktsiaseltsi vahel sõlmitud lepingu ja volitas selle allkirjastamise. Juba sellel hetkel anti teavet eelseisvatest suuremahulistest planeeritavatest ehitustöödest Pärnu maanteel. Teada oli, et ilma liikluse ümberkorraldustöödeta nii suuremahulist projekti realiseerida on ilmvõimatu ja piirkonda jäävatel ühistutel, ettevõtetel ja asutustel tuleb kohaneda muutuva olukorraga. Sellele järgnes mitmed meediakajastusi.

Pärnu maantee remondiga kaasnevatest liikluse ümberkorraldustest alustati massilist teavitust 13. märtsil pressikonverentsiga kino Kosmose esisel Pärnu maantee lõigul. Kohale olid kutsutud kõik meediaväljaanded. Lisaks telekanalitele osales kirjutavast pressist ka Eesti Päevaleht, kes kajastas 14. märtsi väljaandes põhjalikult toimuma hakkavaid ümberkorraldusi. Seega soovitus küsimuse esitajale - tasub kursis olla kõigepealt oma tööandja väljaannetes kajastatava teabega.
Viimase kahe nädala jooksul on loendamatuid kordi teemat käsitletud erinevates meediaväljaannetes ja info puudulikkusest siinkohal juttu ei saa olla. Lisaks on info kättesaadav ka Tallinna veebilehel.

Täiendavalt meediaväljaannetele on Pärnu maantee ääres parkijatele jagatud infotrükiseid. Peatöövõtja info kohaselt on hoonete haldajatele edastatud infokirjad koos skeemiga ja ehitaja esindaja kontaktandmetega küsimuste korral, et tänavate ääres elavad inimesed ja tegutsevad ettevõtjad saaksid ennast kurssi viia eelseisvate liikluskorralduse muudatustega ning oleks informeeritud võimalikest ligipääsuvõimalustest. Jäätmekäitlejatega on eraldi üle vaadatud piirkonna hoonete teenindamise võimalused. Kesklinna suubuvatele tänavatele on varakult paigaldatud infoplakatid peatselt saabuvatest liikluspiirangutest.

Selge on see, et piirkonnaga seotud kõigi inimeste soove täita ei ole võimalik ning ehitusprotsessis tuleb arvestada tööde spetsiifikaga.

Piirkonna ettevõtjad võiksid oma klientide ja koostööpartnerite tähelepanu ka omalt poolt juhtida ehitustööde ajal kehtivale liiklusskeemile ning teavitada oma kliente ja koostööpartnereid ligipääsu võimalustest enda juurde. See aitab kindlasti vähendada ehitustöödest tingitud ebamugavusi.

Arvestades eeltoodut, on trammitaristu rekonstrueerimistööde eelset nn kampaaniat läbi viidud veel jõulisemalt kui valimiste eel."