"Tallinna teede kehvades teeoludes on naastrehvidel süüd võrdlemisi vähe," ütles Jürgenson. "Kehvad teeolud pealinnas on põhjustanud peamiselt kehv majandamine ning raha pidev matmine erakondlikku propagandasse."

"Aastast-aastasse on Tallinn investeerinud teede korrashoidu liialt vähe raha. Ei saa eitada, et naastrehvid põhjustavad tee kiiremat kulumist, kuid peame silmas pidama, et tee lagunemine sõltub suuresti selle esialgsest kvaliteedist," leiab Jürgenson.

Jürgensoni sõnul on Tallinnas tee-ehituses kasutatud liiga odavaid ja ebakvaliteetseid materjale. "Seda nii teekattes, iga-aastases augulappimises kui ka alusmaterjalis. Pidev kehv ehitus ongi viinud meid olukorda, kus teed lagunevad lubamatu kiirusega."

Suuri probleeme tee kvaliteedis tekitab Jürgensoni sõnul ka linna suutmatus lund koristada. "Lumi soolatakse üle, kogu see löga jäätakse teele seisma ning sool lõhub asfalti ja hakkab alusmaterjaliks olevat lubjakivikillustikku hävitama. Naastrehvide täielik keelustamine, nagu linn seda tulevikus plaanib, nõuab senisest märgatavalt suuremaid investeeringuid teehooldusesse," sõnas Jürgenson.