Iga tiir Simferoopoli ja Sevastoopoli vahel on 220 km, nii et lennuk oli kella 17 seisuga teinud juba enam kui 3300kilomeetrise matka kokku, püsides kiiruse juures 550 km/h ja u 8,5 km kõrgusel, kirjutab Iltalehti.

Kõnealune lend oli pühapäeval märgitud Moskvast startinuks. Ta on ka maandunud, kuid maandumiskohta pole märgitud. Esmaspäeva hommikul startis lend ometi Sotšist.

Parasjagu viibib Krimmis ka Venemaa peaminister Medvedjev.

Soome lennuturvalisusekspert Raine Luojus ütles, et vahetevahel peavad lennukid maandumisjärjekorda oodates üsna kaua õhus tiirutama, kuid üldiselt ei tee naad siis korrapäraseid ringe.

"Tavalisest oludes võib ooteringide põhjus olla näiteks vajadus põletada kütust, et lennukit maandumise jaoks kergendada. Nii võib juhtuda, kui näiteks kontinentidevahelist lendu ootamatult katkestatakse ja lend lüheneb," ütles Luojus.

Luojus ütleb, et ringiratast võidaks lennata ka näiteks maapinnal asuvate lennumõõtmisseadmete mõõtmiseks, kuid sellisel juhul lennukõrgus ja ringi suurus muutuvad sageli.

Lehekülg Russian Aviation andmetel on tegemist Venemaa valitsuse erilennukiga, mis kuulub Venemaa kaitseministeeriumile.

Wikipedia järgi on antud mudel TU-204 kerest ehitatud kommunikatsioonilennuk. Lennukil on olemas tänapäeva kõrgtehnoloogilised seadmed, mida võib vaja minna näiteks luures.