Seitse aastat tagasi Malaysia Airlinesiga liitunud piloodil oli lennukogemust 2763 lennutunni jagu, kuid Boeing 777-ga oli ta alles hiljuti lende alustanud, vahendab The Telegraph lennufirma esindajate sõnu.

Varem oli Fariq lennanud Boeing 777-ga viis korda, kuid kaaspiloodina. Pekingisse teel olnud ja kadunuks jäänud lennukiga tegi Fariq tol korral esimese lennu ilma juhendajata.

British Airways'i piloot Stephen Buzdygan ütles aga, et Boeing 777-ga lendamise puhul ei kujuta piloodi vähene kogemus suurt ohtu. "Malaysian Airlines on rangete nõudmistega lennufirma ning piloot, kes lastakse reisijais täis lennukit juhtima, peab olema läbinud väga hea koolituse."

Malaisia peaminister teatas täna, et 8. märtsil kadunuks jäänud reisilennuk kukkus India ookeani ning kõik lennuki pardal olnud 239 inimest on hukkunud.

Malaysia Airlinesi lennuk on täiesti kindlalt alla kukkunud ning ühtki ellujäänut pole. Sama teade anti ka lennukis olnud reisijate ja meeskonnaliikmete omastele, teatas BBC.

Hukkunute omaksed said teate lennuki traagilisest lõpust juba enne peaministri pressikonvrentsi SMS-ina.

Lennuki hukupaigaks on tõenäoliselt India ookeani lõunaosa, kust on leitud ka lennukivraki tükke.