Lugu ise hakkas arenema Tartu poolt Külitse valgustatud suure ristmikuni jõudes. Seal on märgatavas kohas kiirusepiirang 70 kilomeetrit tunnis. Minu masin liikus spidomeetri järgi isegi veidi kiiremini kui lubas liiklusmärk. Sellest hoolimata arvas äkitselt mu taha tekkinud BMW uljas juht, et sooritab minust efektse möödasõidu. Selleks kasutas ta paremale pööravat rida ning jätkas oma sõitu pärast ristuvat teed juba mööda kiirendusrada. Kes siin vaidlema soovib hakata, et paremalt võib mööduda, siis olgu lisatud- ristmikul möödasõitmine on siiski keelatud.

Pärast keelatud manöövri sooritamist koos üha kasvavava kiirusega 70 km/h alas rauges järsku juhi raske gaasijalg. Mees jäi minu masina ette tiksuma alla lubatud piirkiiruse hooga. Et vältida sellise veidraid manöövreid tegeva juhi taga sõitmist, möödusin temast katkendliku telgjoonega alas ning lubatud piirkiirust kasutades.

Ilmselgelt ei sobinud see tumeda bemari roolijale. Koheselt haakus ta minu masinale sappa ning sooritas vihase möödasõidu kasutades selleks Nõgiaru ja Rõhu poole suunduvat vasakpöörderada. Oma manöövri lõpetas vihastunud juht juba omakorda vastu suunduval vasakpöördereal ning triibutatud ohutusalal.

Nüüd oli mehikese hoog juba nii suur, et kerge vaevaga möödus ta veel kahest meie ees liigelnud sõidukist ning kadus minu vaateväljast. Pärast toimunut teavitasin liiklusliini enese ja kaasliiklejate eludest mittehoolivast juhist.

Jäin pärast toimunut roolis edasi mõtlema, mis ometi võis selle äkiliste ja keelatud võtetega liigelnud juhil viga olla. Ehk oli vaja tüdruksõber Valga haiglasse sünnitama viia? Või äkki sureb tal automootor välja, kui kiirus alla saja kilomeetri tunni kohta langeb?