Viking Line'i pressiesindaja Christa Grönlund ütles eile õhtupoolikul, et reisijaid informeeriti olukorrast iga 20 minuti tagant ning neile anti tasuta süüa ja juua. Süüa-juua tõesti pakuti, aga infot laevaga juhtunu kohta jagati ajalehe väitel lünklikult ja harva, mis tekitas reisijates kohati suurt segadust.

“Laeval ei jagatud mingisugust informatsiooni. Mis juhtus, miks juhtus, millal me lahti pääseme ja edasi liigume,” ütles Turust pärit Rainer laevalt lahkudes.

Antti Sirkiä oli õnnetuse juhtumise hetkel Amorella tekil. Tema sõnul käis kõva kärgatus, misjärel hakkas laev merepõhjast suurtes kogustes muda üles tõmbama. ”Laeva personal ei osanud midagi öelda,” nentis ta.

Samuti kinnitas laevafirma esindaja eile päeval, et olukord laeval oli rahulik, aga Sirkiä sõnul see päris nii ei olnud. “Elekter kadus peaaegu samal hetkel, kui laev rappuma hakkas. Mõned inimesed olid paanikas, lapsed nutsid ja õhus oli tunda segadust,” kirjeldas ta.

Pirkko Raimoranta ja Marja-Liisa Lankineni sõnul anti neile aga piisavalt süüa ja teavet olukorra kohta, mistõttu jäid nad personaliga väga rahule. ”Ei ole kurta midagi. Personal hoolitses meie eest hästi,” kiitsid nad.

Hea lugeja, kui mõni eestlane oli pardal sel dramaatilisel madalikule sõitmisel Viking Line´i Amorellaga, siis andke meile sellest teada rahvahaal@delfi.ee.