Lasteaia hoovis on nii vanu kui ka uusi atraktsioone. Liivakastides oli liiv alles laiali ajamata, näha on ka atraktsioonide kinnituskohad maas. Jooksurada paistis ka üsna uus, muru oli veel madal.

Tallinna linn on ennast ja võimuparteid Keskerakonda tänavuste kohalike omavalitsuste valimiste eel asunud reklaamima lasteaedades korda tehtud mänguväljakute eksponeerimise teel. Tõsi, see töö oli muutumas möödapääsmatuks ja hädavajalikuks.

Sellest hoolimata, et tegu on linna enesestmõistetava ülesandega, on ettevõtlusamet kulutanud 72 000 eurot, et projekti valmimist reklaamida. Kasutada saavad väljakuid siiski vaid konkreetses lasteaias käivad lapsed ning et lasteaiakohtade arv ja valik on Tallinnas piiratud, pole usutav, et lapsevanemad saaks reklaami nähes enda lapsele selle põhjal paremat ja sobivamat lasteaeda valida.