Vastuseid tuli üle saja ning enamik kaasamõtlejatest on seisukohal, et trass tuleks kindlasti ehitada kusagile mujale. Ometi polnud looduskaitset transpordist olulisemaks pidavate inimeste ülekaal eriti suur. Päris paljud lugejad arvavad, et Rail Baltic on igas mõttes tähtsam kui nõiakaev.

"Kui Rail Baltic kestaks sama kaua kui loodus seda karstiala imet on kujundanud, siis oleks see kuidagi arusaadav. Kuna aga inimese loodu paraku ei suuda loodusega võistelda, siis peaks ka kogu selle projekti kujundama loodussäästlikult!" kõlab kõige populaarsem vastus küsimusele, kas Rail Baltic on tähtsam kui Tuhala nõiakaev.

"Tuhala nõiakaev on tehis- mitte looduslik objekt. Eesti riigi säilimise ja arengu seisukohalt on Rail Baltic olulisem," arvab teine lugeja.

"Tuhala nn nõiakaevust on Eestis tehtud kaheksas maailmaime, olgugi et tegu on täitsa tavalise karstialale iseloomuliku nähtusega. See ei peaks takistama riigi arenguks oluliste objektide rajamist. Ja Rail Baltic seda kahtlemata on," on kolmas temaga nõus.

"Igaühel oma arvamus. Kahju on sellest, et eestlased ei hinda meie kaunist loodust, nii vähe kui seda veel on. Teadlaste arvates on nõiakaev unikaalsemaid loodusnähtusi Euroopas. Tänapäeva lastest on kahju, neile ei jäägi midagi. Varsti on igal pool raudteed, kiirteed ja lennukid," kurvastab üks kommenteerija.

"Tahtmise korral peaks olema võimalik leida ka selline trass, mis ei kulge üle nõiakaevu ega üldse ühegi loodus- või muinsuskaitselise väärtuse. Sajandite vältel välja kujunenud väärtobjektidel sõitmine ei peaks ühel looduse ja kultuuriloo austajal üldse variandina kõne alla tulema, rääkimata ultimaatumist, et kas see või teine. Triibutage oma kaardil säilitamist vajavad alad ära ja vedage punane jutt nende vahelt," teatab teine.