"Kahes suunas mööduvad sõidukid ei jätnud mööduvate sõidukite ja sõidutee poolelt sõidukisse sisenejate vahele piisavalt vahet ning see muutis parkimise ohtlikuks," selgitas Tallinna transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa Delfile.

Rüütelmaa sõnul ilmnes spetsialistide koostatud liikluslahenduse koostamisel, et Väike-Ameerika ja Pärnu mnt poolses osas pargiti sõidukeid vaid kümmekond. Edaspidi saavad need elanikud seda teha kõrvaltänaval. "Läheduses asuvatel kõrvaltänavatel on piisavalt vabu parkimiskohti," ütles Rüütelmaa.

Teiseks põhjuseks, miks Tehnika tänavale ei olnud võimalik ehitada parkimiskohti ja eraldi jalgrattateed, oli Rüütelmaa sõnul seal kasvavate hobukastanite allee puude juurestik, mis oleks saanud teetööde tõttu kahjustada.

"Olen nõus, et selline lahendus ei võimalda enam sõidukit nimetatud lõigus parkida trepikoja ette ja edaspidi tuleb parkida pisut eemale, kuid see ebamugavus ei kaalu ilmselgelt üles kastanite allee säilitamist, liiklusohutuse tõstmist ja jalgrattaraja rajamise vajadust," sõnas Rüütelmaa.

Parkimiskohad rajati Rüütelmaa sõnul aga Tehnika tänaval Suve tänava ja Paldiski maantee vahelises lõigus, sest seal ei olnud teeehitust piiravat taimestikku ning oli ka piisavalt ruumi ehituseks.

Äsja renoveeritud Tehnika tänava Lilleküla poolses otsas on elanike sõnul üle öö kadunud ära kõik parkimiskohad ning selle asemel on maha märgitud jalgrattatee.

Delfile toimuvast teatanud linlane ütles, et parkimist reguleerivad märgid (infotahvel parkimisala tingimuste kohta) on veel alles, kuid maha märgitud jalgrattatee juurde on linn paigaldanud parkimist ja peatumist keelavad ajutised märgid.

"Jalgrattatee on pealegi rajatud mitmete majade väljasõidutee ristumisele, mis omakorda tekitab ohtlikke olukordi just nendele autodele, kes sõidavad hoovist välja. Teeäärne on aga suurte puudega varjatud mõlemale osapoole," rääkis lugeja, kelle sõnul oleks kergliiklustee võinud teha hoopis raudtee ääres olevale haljasalale.